میراث سامورایی

نگاهی به آن‌­چه FJ Cruiser برای مشتاقان خود به جا گذاشته است
armanshahr-pattern-1

نمایش به پایان رسیده است. چشم­‌ها خیره به صحنه است و ذهن، هم‌­زمان لحظات درخشان اجرا را مرور می‌­کند. ستارهٔ نمایش برای ادای احترام به آن‌­ها که برایش ایستاده دست می‌­زنند، به جلوی صحنه آمده و تعظیم می­‌کند. پایان تولید تویوتا اف‌جی‌کروزر، همین‌­قدر باشکوه و به یادماندنی است. پایان محصولی که در باور بسیاری، فراتر از یک خودرو بود.

شیفتگان قلب شیر

FJ Cruiser با زیبایی خشن و قدرت بی‌نظیر در آفرود، نام خود را در قلب ماجراجویان حک کرده است. از پس فتح جاده‌های پر فراز و نشیب این SUV با طراحی منحصر به فرد خود، به نمادی برای عاشقان هیجان و جذابیت بدل شد. سرچشمه این شیفتگی اما کجاست؟ گمان کنم برای شروع باید سراغ قلب این خودرو برویم.

اف‎جی‎کروزر مجهز به موتور V6 با ظرفیت ۴ لیتری است و می‌­تواند به قدرت ۲۷۰ اسب‌ بخار دست پیدا ‌کند و با جعبه‌ دنده‌ ۵ سرعته‌ اتوماتیک، تجربه‌ رانندگی مطمئنی را به ارمغان می‌آورد. فراتر از این موارد باید گفت از تکنولوژی‌ پیشرفته‌ای نیز برخوردار است که شامل سیستم‌های کنترل پیمایش، سیستم‌های هشدار دنده عقب، نمایشگر لمسی ۷ اینچی و امکان اتصال به اسمارت‌فون از طریق بلوتوث می‌شود. علاوه بر این، امکانات ایمنی مانند کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و کیسه‌های هوا، امنیت سفر شما را تضمین می‌کنند. خودروی اف‎جی‎کروزر همچنین دارای طراحی داخلی مدرن و بی‌نظیری است که باعث شده است که هر سفری به یادماندنی و لذت‌بخش باشد. با صندلی‌های راحت و فضای بزرگ، همراه با تجهیزات حسی مانند سیستم صوتی پرقدرت، اتصالات USB و نمایش‌گر اطلاعات رانندگی، در جاده‌های کمتر پیموده شده، با آسودگی می‌توان ماجراجویی کرد.

armanshahr-pattern-1