گرمایی به رنگ آبی دریا

نگاهی به آخرین مجموعهٔ برند «تیفانی» که مثل همیشه متفاوت و چشم ‌نواز است
armanshahr-pattern-1

در سال ۱۸۳۷ پایه‌گذاری شد و ۲۴ سال بعد آبراهام لینکلن، ساختن جام مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری را به آنها سفارش داد، برای سربازان جنگ‌های داخلی شمشیر می‌ساختند، در قرن بیستم آدری هپبورن در فروشگاه‌های این برند مقابل دوربین‌های فیلم «صبحانه در تیفانی» قرار گرفت و الماس زرد سرشناس این برند را به جز او چهره‌های سرشناس دیگری مانند لیدی گاگا و بیانسه، هر کدام یک‌بار در رویدادی ویژه پوشیده‌اند. این گوشه‌هایی از مسیر درخشانی است که «.Tiffany & Co» در نزدیک به دو قرن از عمر خود سپری کرده است.

حضور تیفانی در جایگاه کنونی، تنها مرهون زیبایی، تنوع و خلاقیت نیست. تیفانی در طراحی و ساخت محصولاتش با مخاطبان سخن می‌گوید و احساس آن‎ها را درک و به بهترین حالت در محصولاتش انعکاس می‌دهد و از این رو سالیان متوالی با اعتبار، اعتماد و توجه مخاطبان خود همراه است. دنیای تیفانی و چشم‌انداز‌های آن، تنها به دنیای مجلل ثروتمندان و چهره‌های زیبا و محبوب محدود نمی‌شود. تیفانی به عنوان برندی که معتقد است منابع اولیۀ صنعت خود را از طبیعت و زیبایی‌های آن به دست می‌آورد، خود را متعهد به حفاظت و نگهداری از آن می‌داند و در فعالیت‌های حمایت از حفظ محیط‌زیست مشارکت فعال دارد.

تولدِ ناگهانی ِیک رؤیا

به تازگی تیفانی از جدیدترین مجموعه جواهر خود رونمایی کرده است. رؤیای جهان آبی که با الهام گرفتن از عمق دریاها و البته زیبایی‌های این رنگ جادویی، از دنیای خیال به واقعیت آمده است. این مجموعه با استفاده از طراحی منحصر به فرد، انتخاب عناصر با کیفیت و نگاه خلاقانه به هنر جواهرسازی، جهان آبی و رویای زیبای آن را در قطعه‌های فاخر جواهرات به واقعیت تبدیل کرده است.  جالب است بدانید که این قطعه آبیِ خلاقانه با عبارت Out of the Blue همراه است و همان­طور که احتمالا می‌دانید، این عبارت برای توصیف چیزی به کار می‌رود که غیرمنتظره، ناگهانی و بدون هشدار رخ می‌دهد.

armanshahr-pattern-1